segregatory

Jakie kwestie powinno się uwzględnić przy wyborze segregatora biurowego?

Należy mieć świadomość, że firmy w zdecydowanej większości przypadków potrzebują segregatorów biurowych do trzymania gwarancji, umów czy istotnych sprawozdań. Warto jednak wiedzieć, że wybór segregatora nie jest tak łatwym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Na rynku jest bowiem obecnie dostępnych mnóstwo tego typu produktów. Czym należy się zatem sugerować przed podjęciem ostatecznej decyzji?

Segregatory biurowe powinny ułatwiać wyszukiwanie poszczególnych dokumentów

Warto zdawać sobie sprawę, że właściwa organizacja dokumentów w segregatorach sprawi, że nikt w firmie nie będzie miał problemów ze znalezieniem określonych dokumentów. Rekomendowane jest zatem postawienie na produkt wyposażony na grzbiecie w uchwyt umożliwiający na swobodne wyciągnięcie go z półki czy szafki. Nie można oczywiście zapomnieć o etykietach, na których będą umieszczone informacje, co dokładnie znajduje się w danym segregatorze.

Jakie kwestie należy jeszcze uwzględnić wybierając segregatory na dokumenty?

Warto zaopatrzyć się w segregatory biurowe charakteryzujące się wytrzymałą okładką. Na rynku dostępne są obecnie dwa rodzaje produktów pod tym względem. Można postawić na segregatory z okładkami introligatorskimi, a także z tworzyw sztucznych. Rekomendowane jest zdecydowanie się na segregator najwyższej możliwej jakości. Można mieć wtedy całkowitą pewność, że produkt posłuży w firmie dłużej.

Należy zdawać sobie sprawę, że bardzo istotną kwestią jest także mechanizm, na którym opierają się segregatory. Godny uwagi jest fakt, że starsze modele będą wyposażone przez producentów w zaciskające się klamry. Znacznie lepszą opcją będzie postawienie na mechanizm półautomatyczny.